11 august 2008

Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus

URL carte: http://blook.ro/c-51-t-barbatii-sunt-de-pe-marte-femeile-sunt-de-pe-venus-de-john-gray.html

Aparent, barbatii sunt de pe Marte.
Dar asta ma intereseaza mai putin.
Ce vreau eu sa stiu este cine e "Doctor" John Gray, un liberal in dispensarea sfaturilor de viata si teoriilor de cuplu.

Google e mama lor. Si tata lor. Iaca ce am compilat:

John Gray a studiat la University of St. Thomas si la University of Texas. Nu a primit diplome de la niciuna din aceste institutii. Plus zece puncte spre titlul de doctor.

A primit titlul de Ph. D. in psihologie (PH. D. = Philosophiæ Doctor, denumirea sistemului de invatamant al lumii anglo-saxone pentru titlul de doctor in stiinte) in anul 1982 de la prestigioasa unitate de invatamant Columbia Pacific University, care a fost inchisa in urma unui proces in anul 2000. In opinia instantei si a procuraturii, diplomele emise de aceasta institutie dupa anul 1997 erau "lipsite de valoare" si aveau ca unica menire imbogatirea nejustificata a actionarilor scolii, lipsiti de principii morale.

Dar John Gray nu si-a incheiat cariera "academica" aici, ci a dat o raita prin Elvetia unde s-a facut calugar hindus. A "studiat" misterele creatiei si universului cu Maharishi Mahesh Yogi, care i-a tras si doua diplome dupa ceafa (BA si MA - unde BA = Bachelor of Arts, echivalentul aproximativ pentru diploma de colegiu si MA = Master of Arts, echivalentul aproximativ pentru licenta/masterat in sistemul nostru), ambele in specializarea/disciplina/facultatea "inteligenta creativa". Tare de tot.

OK, ce-i aia "inteligenta creativa"? In acceptiunea Sfintiei Sale Maharishi Mahesh Yogi, este o "teorie stiintifica pentru dezvoltarea starilor superioare de constiinta, la care se ajunge in mod natural prin practica Meditatiei Tanscendentale".

Oricum, important este ca "Dr." John Gray a vandut peste 40 de milioane de exemplare ale cartilor sale. Eu n-am scris nicio carte, desi am diplome valabile si recunoscute de Romania, SUA si Comunitatea Europeana. Si nici n-am sa scriu, ca n-am diploma in "inteligenta creativa" si nu cred ca am sanse sa ma ia cineva in serios in lipsa ei.

Niciun comentariu: